Frukost i morgonsolen.

Idag är jag uppe tidigt. Linnea och jag firar in helgen med nybakade (hmm.. stekta) scones (ovanligt).
Jag hoppas ni får ett fint Valborgsfirande där hemma! I Nice kommer dagen börjas med pick-nick på la colline i närheten av Ville-franche, minns ni? Vi var där på pick-nick för några veckor sedan.
Idag kommer det nog inte bli något mer bloggande, möjligtvis senare. Jag ska nämligen göra en liten busig sak. Jag undrar hur min mamma kommer reagera på det här. Jag hoppas inte att hon får en hjärtattack, haha. Och mamma, det är ingen idé att du slänger dig på telefonen nu för jag kommer inte svara. Jaja, ni kanske får reda på det ikväll :)
Förresten så bjuder jag på en rätt rolig lapp från Arga lappen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0