Gooooodis.

Gissa vad man kan hitta i asiatiska butiker? Mycket konstiga och skumma saker, minst sagt. I lördags gick jag, Anna och Emma förbi en sådan på väg till Acropolis, och vi kunde inte hålla oss för att gå in. Vår känsla och vårt rus kan nog jämföras med det som händer med barn när de går in i en leksaksaffär. Tre nyfikna svenskar sprang omkring och fnittrade, klämde och pillade på varorna. Kommentarerna var något i stil med: "ALLTSÅ, TITTA PÅ DET HÄR...", "VAD ÄR DET HÄR? (x300)" "HUR ÄTER MAN DET HÄR?" "EH, KÄNN PÅ DEN HÄR", "HUR KONSTIGT ÄR INTE DET HÄR!?"  "ÅH, DET HÄR HAR JAG LETAT EFTER!". "SHIT VILKA BILLIGA NUDLAR."
"Mmmm... åh! Torkad ansjovis!", säger Anna.
Mjaa, torkad fisk får mig att tänka på kattmat. Jag håller mig hellre till riktigt godis.
Typ choklad.

Sånna här spännande drycker kan man hitta.

Vi hittade fortunecookies också, dock i big pack om 100 stycken. Så många ville vi inte ha, så det blev inga tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0