Höger, vänster, uppåt, neråt, bakåt.. rakt fram?

Jag hade för länge sedan bestämt mig för hur mina val och hur min prioriteringsordning skulle se ut för min anmälan till högskolan i höst. Jag skickade in den bara några dagar efter att de öppnat sökningsportalen.
Men vad händer? Påverkad av alla förvirrade själar runt omkring och drömmar om annat, så drabbas jag av lite mindre panik och tar bort 4 av 11 val och lägger till 2. Dessutom hatar jag att jag måste prioritera valen. Tanken på att vissa av dem kommer att strykas gillar jag inte. Jag vill inte bestämma mig än!
I vilket fall så ska jag inte röra min anmälan mer. Det är för jobbigt. Psykiskt.

Det är lite jobbigt när man inte riktigt vet vart man ska gå.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad ska du läsa? :)

2010-04-14 @ 20:18:11
Postat av: Fanny

Jag har sökt Handelshögskolan inriktning franska i Göteborg, sedan har jag sökt italienska, ryska och arabiska som fristående kurser :)

2010-04-14 @ 22:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0