Påskafton.

Ja, långfredagen är gone och jag vaknar upp till en mulen påskafton. Egentligen skulle jag (och Linnea ... såklart) åkt till St Paul de Vence idag, men gårdagskvällen har satt sina spår så vi tar det lite manana manana idag.

Gårdagens diskussion på stranden:
Linnea: Fanny, vad ska vi ha för fredagsfika? Ost och vin eller kaffe och choklad?
Vi diskuterar vidare lite och kommer inte riktigt fram till något vettigt, men Linnea fortsätter.
Linnea: Men sen har vi ju våra lördagsscones och söndagskaka också.
Anne: Efter två månader är ni ju för fan som ett gift gammalt par!
Jag och Linnea tittar på varandra. Vi säger inget.

Var tvungen att lägga upp ännu ett youtubeklipp - jag gör verkligen tummen upp för den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0