Minnen.

Jag satt nyss och letade igenom gamla mail för lite inspiration till mitt pluggande, och hittade ett mail jag slängt ihop till Viktoria för 2 år sedan. Har suttit här och skrattat för mig själv nu. Jag saknar gymnasiet.. och tro det eller ej, jag saknar de kvällar/nätter jag satt uppe till 2-halv 3 och hade msn-konversationer med mina klasskompisar som, precis som mig, satt i sista stund och kämpade.

From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: smått och gott ur påsen! :)
Date: Fri, 1 Feb 2008 20:29:09 +0100

Hej hopp här kommer lite snopp!

haha, nej jag skojade bara. Här kommer lite godis ur påsen, hoppas fröken berglund blir belåten! ;)
en liten karta, den är bra så den ska du inte rata! marknadsföring är inte alltid roligt, men ge det en chans och låta det bli lite soligt.
shit va jag e trött, fan va jag känner mig som en mört!
ursäkta mitt dåliga rimmande, jag vet, men det kanske gjorde dagen lite mera glimmande.
jag undrar hur det gick med en viss pöjk, fan vickan, gå å drick lite mjölk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0