Sol och tacos.

Idag vaknade jag upp till en klarblå himmel och blev mest sur eftersom jag hade tänkt plugga. Men men, c'est la vie. Det var för längesen det var så fint väder så jag la snällt plugget åt sidan och spenderade några timmar på playan istället! Nu sitter jag ute i skuggan på terrassen och ska plugga några timmar. Ikväll blir det en promenix in till Annie i gamla stan och för att laga tacos.
Det är en del i skolan den här veckan, men just nu gör det ingenting för jag kan sitta utomhus i linne utan att frysa och läsa mina böcker och skriva. Nu skålar jag i en kopp grönt te och säger vive d'amour et d'eau fraîche!

Det börjar bli så här grönt och fint här nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0