Tummen ner för Eyjafjallajökull.

Jäkla vulkan. Det verkar som att Linneas syster inte kommer kunna komma hit. Sjukt tråkigt och stämningen desto tråkigare. Min kära Angelica som befinner sig i Paris och jobbar som au pair skulle också flugit idag, Paris - Göteborg. Den här vulkanen sätter många käppar i hjulet, och jag vill inte ens tänka på flygbolagens ekonomi eller incidenter som kan inträffa, och transporter etc. som uteblir. K. R. I. S.
Vi hoppas fortfarande på ett mirakel.

Det är tråkigt väder idag och jag är ledig. Har slut på inspiration och gör inget vettigt... ska snart ta mig ut på bikinijakt iallafall, sen blir det vinprovning ikväll. Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Loyye

Fyfasen vad vacker du är Fanny! Du bara strålar på denna bild ju! :D

2010-05-11 @ 23:07:38
URL: http://louiselr.blogg.se/
Postat av: Fanny

Tack, vad söt du är! Och kul att du kikat in på min blogg :)

2010-05-12 @ 13:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0