Vendredi est arrivé.

Linneas syster är på plats! Halleluja! Äntligen! Dock fick hon tyvärr regnet med sig. Det har hållt i sig hela dagen och verkar inte ge upp förrän på söndag tråkigt nog. Men vi får väl se, man vet aldrig med vädergudarna här på rivieran. Idag började jag dagen med ett Bodybalance-pass och har sedan lunchtid försökt mig på lite studerande... det har gått sådär. Nästa vecka kommer vår svenska lärare hit, så då blir det andra bullar. Lååånga dagar i skolan. Usch, vad bortskämd jag är. Det är väl normala tider egentligen. 9-16... men ändå. På torsdag ska jag och två av mina klasskompisar hålla föredrag om Gallerna och deras påverkan på det franska språket, på franska såklart. Vi lär oss inte enbart det franska språket här med andra ord..

btw, photo by Elinor.


Kommentarer
Postat av: Elinor

Haha, tack för länken, men jag måste påpeka att det faktiskt var Elin som tog bilden ^^ Har glömt att märka alla bilder på fb, skall göras toute-suit!

2010-04-26 @ 23:29:11
URL: http://stockholmantibes.blogg.se/
Postat av: Fanny

Oh no, ledsen för det. Jag var nog lite snabb i farten :( men det var ju till din fördel, haha :)

2010-04-26 @ 23:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0