What doesn't kill you makes you stronger.

Efter en dag av dåligt humör börjar jag hitta tillbaka till mitt vanliga jag! Jag och Linnea har gjort lite scones och te här nu på kvällen. Nu håller vi tummarna för att det inte krånglar för hennes syster som förra veckan bokade om sin biljett till imorgon.
Förresten så har jag de senaste dagarna undrat över alla irriterande grupper på Facebook som har ett namn som slutar med ";pPpPpP". Jag har suttit och funderat på varför i h-e det ska vara nödvändigt för.  Nu har jag förstått vad det betyder, men jag förstår ändå inte den här nya hypen. I vilket fall, ni som är lika efter som mig kan kolla in Parisa som har gjort ett roligt inlägg för att förklara detta nya fenomen.

Jag hoppas på att Viktor kan komma nästa helg istället!


Kommentarer
Postat av: jonna

fanny frågar: "saknar du mig?" "nä" så gör man de jättemkt ;ppPPpPPPpppp <3

2010-04-24 @ 19:58:26
Postat av: Fanny

haha, goding! jag saknar dig!

2010-04-25 @ 01:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0