Ce soir, on fait la bombe!

Ikväll slår vi klackarna i taket!
I klassen är vi 23 elever nu efter att den äldsta av oss hoppade av i slutet av förra veckan. De senaste 2 veckorna har vi haft hela 6 födelsedagsbarn! Helt otroligt. Jag kan lugnt säga att jag börja tröttna på den franska födelsedagssången, och att jag kan den nu. Utan papper.
Ikväll är det iallafall födelsedagskalas för Martin, nu 20 år ung, och Axel,  nu 21 år ung.  Efter det blir det nog lite dans på borden på Wayne's, en gammal återupptagen vana som jag håller mig väldigt positiv till.
Det blir dock lite piano för lilla mig eftersom jag ska upp kl 07.00 imorgon och sätta mig på tåget till Milano. Ska bli grymt kul att få uppleva den staden och hälsa på Johanna, finally.
Jag delar med mig av toppartylåten i Nice just nu, enjoy och ha en fantastisk kväll!
Bisous

Linnea hade kul på sin födelsedag på Wayne's förra lördagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0