En stor tallrik tagliatelle med tonfisk senare...

...är jag tröttare än jag var innan jag åt, men gott var det! Det tar på krafterna när schemat är späckat och när man är förkyld, minst sagt. Idag har flickorna och jag legat på stranden och tagit igen oss sedan gårdagskvällen. Vi köpte också med oss en riktigt fransk frukost - croissanter och pain au chocolat. Ikväll är det sista karnevalen kvällen så vi tänkte dra våra trötta kroppar dit, och förmodligen lite längre än så - om vi inte ramlar ihop. Nu ska jag sätta på kaffe och rycka upp mig med en dusch, sen är jag fit for fight igen. Ha en toppenkväll tout le monde. Bisou


Igår var det kanonfint väder så  vi gick in till gamla stan och köpte oss  varsin god italiensk kulglass. Samtliga blev mer intresserade av den stora vågen som kom in, än att vara fina på kort.


Som ni ser så firande vi att det var fredag igen. Anna och Linnea har movesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0