Yoga för trötta.

Igår var jag för första gången på hathayoga. Jag är ett stort fan av poweryoga och har även  provat astangayoga, så jag förväntade mig kanske lite mer än vad jag egentligen fick, även om hathayogan var otroligt avslappnande och lugnande. Tillskillnad från poweryoga och astangayoga så var det inte lika fysiskt krävande, utan handlade mer om balans och meditation, kort sagt - den vanligaste formen av yoga. I vilket fall så ville jag berätta att när vi under avslappningen igår låg ca 30 pers, i lugn och ro, på golvet och lyssnade på instruktören, var det någon liten fillur (som antagligen var rätt trött) som drog till med snarkningen ALLAN. Kan ni tänka er? En lugn och tyst sal, det enda som hörs är instruktörens lugnande röst, och så mitt upp i allt - en jättesnarkning. Jag tappade fokus totalt och började skratta. Konstigt.

Chakras.


15 grader i Nice idag. Jag hjärtar Nice.

 

 

När jag var i Milano kunde jag inte låta bli att köpa pasta. Det känns nästan obligatoriskt. Ikväll ska jag laga mat till roomie-L. Hon är i Monaco idag. Själv känner jag mig inte helt tiptop sen Milano och dessutom känns det som att jag har något i min kropp som jag INTE TYCKER OM. Nu, 3 liter vatten och 4 apelsiner senare, inbillar jag mig att jag mår bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0