1 vecka kvar till påfyllning ...

Om exakt en vecka så har jag Sverige besök, vilket självklart också betyder lite påfyllning av svenska saker som jag saknar här nere i Nice. Det ska bli superhärligt med besök, och jag har varit elak och bett om massa saker som nu börjar närma sig ett par kilo i resväskan. Im sorry.

Jaja, om en vecka är jag rikare på havregryn, tacomix, ELLE och lite grejer från garderoben. Jag ger en liten extra hint om en annan sak här också ...


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tjaaa, det här hade ju inte varit fel :)

Jag saknar keso jättemycket. Jag har hittat det på Lafayette, men eh... det var cottage cheese à 30 % fett. Vad hände med den nyttiga keson?

Ps. Pga vissa hintar så missuppfatta inte den här, ta inte med keso, jag vill inte riskera att ligga sjuk! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0