Aimez-vous le printemps?

Ja, jag älskar verkligen våren. Och speciellt när alla Pathébiografer tydligen har bio för 3,50 € 21-23 mars! Bra flyt vi fick igår när vi kom dit och undrade varför det var så himla mycket folk. Turligt nog var det inte fullt till den filmen vi skulle se (som för övrigt var sjukt dryg), The Bad Lieutenant. En knarkfilm med Nicolas Cage och Eva Mendes där det kändes som regissören själv varit hög när han gjorde filmen.
Nu ska jag återgå till mina studier och försöka göra klart min inlämning till onsdag där det känns som jag ska göra en totalanalys av verbet commencer (börja) och på hur många olika tusen sätt jag kan och inte kan använda det. Spännande.... Inte så. À plus!

Eze village, 20 min från Nice. Här är det vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0