Fantastisk helg

Vilken underbar helg det har varit här i Nice! Igår blev det häng på stranden och faktiskt bio igen, 3e gången på en vecka. Inte dåligt, inte dåligt! Vi var ett gäng som var sugna på Alice i underlandet i 3D, så det fick bli den. Odubbad, tack och lov. Innan dess hann jag och Annie med världens härligaste osttallrik med varsitt glas rött på Snug bar, en tapasbar i gamla stan. Idag har vi varit ute på långpromenad i solen, och stannade för en kaffe i gamla stan och lite tidningsläsande på stranden. Nu ropar tyvärr böckerna efter mig, jag har hållt mig lite för långt borta från dem den här helgen...


Tyvärr kom jag på lite sent att jag hade kameran med mig...


Snyggt med 3D-glasögon! Ser ni flötet?


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0