Friday I'm in love.

Idag har jag försovit mig. Jag vaknade 11.00, hjälp! Vad hände med min tidiga 8.30 vana? Nu sitter jag och gör min läxa i superspeed, vilken bl.a är en väldigt intressant artikel som heter Arabie Saoudite, derrière les murs - Bakom murarna i Saudarabien. Det är tyst och tomt i lägenheten för roomie-L åkte till Toulouse igår kväll och kommer inte hem förrän på måndag. I skrivande stund gick det upp för mig att det ju självklart var därför jag försov mig... Morgon-Linnea är inte hemma.

Jag och Linnea hängde på stranden i tisdagsförmiddag. Fantastiskt härligt!

 

Snygg bild jag hittade gömd.. jag och morfar snyggar till oss. Maj 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0