Kingdom of Heaven på franska is the shit.

Just nu har Anna ersatt min ensamhet (Linnea är fortfarande i Toulouse och min supersociala japan jobbar), så nu sitter vi hemma hos mig med våra datorer, en fransk skvallertidning och franska Cosmo. I bakgrunden går Kingdom of Heaven på dubbad franska. Orlando Bloom känns hetare med brittisk accent, det måste sägas. Vi har precis insett att Oscarsgalan går av stapeln i natt på CANAL +. Jag har inte CANAL +. TRÅKIGT!
Iallafall, jag har gjort en liten summering av den här veckan i bilder, trevligt va?



Vi hade ost- och vinprovning på skolan. Vi grundade lite innan ...


Vi har självklart hängt lite på stranden.



Sushi för 2. Det kom in 4 sådana här fina tallrikar till samtliga sushisugna svenskar.


Vi har druckit lite drinkar.


Hittat en rolig sticker på toaletten på Cubana Café (Everybody poops).


Självklart hunnit med ett besök på Wayne's.


Jag har självklart pluggat. Var tvungen att lägga in den här och bevisa att jag faktiskt inte bara roar mig.


Ansett att jag pluggat när jag läst franska tidningar..

Bonne nuit mes amis :)
Godnatt mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0