Vädret skiftar.

Vädret här nere är numera inte speciellt pålitligt. Ena dagen kan man ligga på stranden i bara linne och nästa dag får man klä på sig både tjocktröja och skinnjacka. Plussa också på vind, regn och ett par grader kallare! Men jag gissar att ni känner av detsamma hemma i Sverige, även om det kanske skiftar på lite lägre temperaturer än här :)

Attention! Tycker verkligen synd om er där hemma som får dras med snön, men det ser ut som temperaturen går åt rätt håll, iallafall dagtid. Prognosen är från SMHI, för Borran.


Och självklart måste jag lägga in en för Nice, för att djävlas lite. 18 mars får jag besök från La Suède, solen står på topp med dryga 15 grader då, vilken perfekt tajming! Jag håller tummarna för att prognosen stämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0