Viktigt meddelande från Linnea.

Min roomie är lite konstig.

Jag hoppas att någon själ har samma problem som mig. Som trogen kinderäggsfigurssamlare har ett problem uppstått. Jag håller för tillfället på att försöka få tag i den kompletta samlingen av vattenflugor som just nu går som tema på Lidl. Hittills har det gått hyffsat men idag hände det, jag fick en dublett!
Jag vänder mig därför nu till allmänheten och hoppas att det finns någon därute som kan komma till min räddning. Jag har just nu endast dublett i 'sara', kanske har du två exemplar av någon annan som saknas i min samling och är intresserad av ett byte? Tillsammans kan vi hjälpas åt för att få varsin komplett samling!
stig fram!
/Linnea


Kommentarer
Postat av: sanna

haha hälsa L. att jag efter detta inlägg måste gå å köpa ett kinderägg! om jag hittar nått annorlunda så är den hennes ;)

2010-03-15 @ 01:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0