15 dagar.

Jag kan inte förstå att jag bara har 15 dagar kvar här! Jisses så fort dessa 4 månader har gått. Nu gäller det verkligen att använda tiden väl. Ikväll ska vi (ett gäng från klassen + Linneas 2 kompisar som är på besök) till Linneas jobb och äta middag. Ska bli spännande att äntligen få se vart det är hon jobbar :)
Jag skickar en slängpuss till alla mina fina vänner där hemma som saknas mig väldigt, väldigt mycket. Den 29e maj ska vi ha skoj tillsammans igen :)

 

Jag hittade en gammal bild från Valborg 2008, då var vi alla på Tjörnekalv ihop. Undrar när vi alla kommer vara tillsammans igen? Just nu befinner vi oss lite varstans.. Nice, Paris, London, Kent, Borås, Milano & Göteborg. Jag hoppas det blir snart! Josefine som tog bilden är tyvärr inte med på kortet...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0