Ännu en solig måndag.

Vi har börjat räkna ner dagarna. "Okej, sista lördagen i Nice, vad ska vi göra?", "Sista söndagen i Nice, om en vecka är vi hemma". Själv kommer jag att spendera denna sista måndag med förmiddagsplugg. Har redan varit en duktig flicka och började dagen kl 07.00 med en halvtimmes springtur på lugna strandpromenaden. Det är helt underbart att vara ute när solen ännu inte är jättegassande, och det är bil- och folktomt. Idag var det extra tomt på morgonen eftersom det är röd dag här.
Min kära far kom hit igår, så gårdagskvällen spenderades med en middag med honom. Efter min förhoppningsvis effektiva pluggtid idag så ska jag möta upp honom vid lunch igen.
Nu ska jag ta tag i det återstående 500 ord jag har kvar att lära mig. Ha en fin dag där hemma!

Nu har jag snott lite bilder från Cap d'Ail från Linnea, Emma och Anne. Titta så fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0