Au revoir Nice, au revoir.

Klockan är nu cirka 06.30 och jag ska snart lämna lägenheten, Nice och Linnea. Separationsångesten är ett faktum. Planet décolle kl 09.00 och jag atterris i Köpenhamn kl 11.35. Kl 13.12 part le train till Göteborg. Jag har faktiskt unnat mig en 1:a klassbiljett på tåget med 3-rätters, jag tyckte jag kunde vara värt det efter jobbiga avsked!
Jag  har verkligen haft 4 fantastiska och givande månader här, och det är med rätt tunga steg jag går härifrån.  Jag har haft det så himla bra, och jag har träffat helt underbara människor. Skönare klasskamrater och stämning får man leta efter. Nu har jag en fantastisk sommar att vänta med fantastiska människor på fantastiska Smögen. VÄLDIGT FANTASTISKT alltihop. Skämt och sido, jag är glad och ledsen på samma gång. Tack för att ni följt min blogg, jag tror bestämt att det här är mitt sista inlägg. Iallafall för ett tag. Vi ses snart, ikväll ska jag ha en grymt härlig reunion med min kära och mina underbara vänner. Jag längtar!

Tack för mig.
Nu tittar jag åt nytt håll ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0