Hemma i ett mulet Nice.

Ja, då var jag tillbaka på fransk mark igen. Känns konstigt att jag varit hemma, det gick så fort allting! Men nu är det faktiskt bara 27 dagar tills jag flyttar hem, så det är inte så långt kvar ändå. Nu får jag se till att sola, bada och njuta av tiden som är kvar. Linnea välkomnade mig hem med nybakade scones.. haha. Det känns inte som att jag skriver att vi äter något annat än just det. Men, tack och lov, det gör vi! Dock blir det mycket tonfisk...
Nu ska jag slänga mig i sängen för jag känner mig tyvärr inte helt kry! Antingen så har jag dragit med mig feber hit ner, eller så är jag bara sliten efter den här helgen. Det återstår att se imorgon. Godnatt


Dagen avslutades med ett sista rendez-vous vid Viskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0