Je suis presque morte.

Efter plugg mellan 08.00-12.30, grammatiktenta mellan 13.45-16.45 samt plugg 18.30-23.15, ger min hjärna upp och säger godnatt. Ledsen för dåligt uppdaterande idag, men nu har ni iallafall fått en förklaring! Sitter fortfarande och försöker avsluta min hemtenta som ska vara inne imorgon, men jag orkar inte riktigt tänka klart längre. Det får nu bli sängen, sedan en tidig pluggmorgon för att senare ha min sista lektion och beachparty/tentafest på kvällen! Det är vi värda! Och vet ni vad? Imorgon blir jag nyckellös. Eftersom jag åker hem tidigt på lördagmorgon, och min hyresvärd inte kunde komma på fredag, måste jag lämna nyckeln och låta henne inspektera mitt rum imorgon. Jag känner mig redan tom.

Snart är jag hemma igen, syrran slipper vara den enda som får ta mina föräldrar tjat... olyckligtvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0