Musslor.

Igår var jag, Emma, Anne, Linnea & Anna och äntligen åt musslor. Vi har pratat om det länge, och äntligen blev det av. Jag åt 'thaï'musslor - alltså musslor smaksatt med typ curry och kokos. Speciell smak, men väldigt gott!
Efter musslorna blev det ett stopp på Fenocchio för en glass, och sedan hamnade vi hos våra franska vänner Marco och  Martin. I Frankrike har de (självklart) ett tvprogram som heter Nouvelle star och är motsatsen till Idol, och det satt vi och tittade på hos dem igår, varvat med att vi satt och diskuterade kriminaliteten i Nice och skillnader från andra städer längst kusten och Paris. Det blev väldigt seriöst där ett tag måste jag säga.
Nu blir det ett sista pluggryck för min del. Vi hörs senare!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0