Saker jag kommer att sakna från Frankrike.

Franska dagstidningar.

Daglig inlärning av franska ord och grammatik (jo, faktiskt).

Fantastiskt god glass.

Härligt strandhäng med härliga människor.

Min och Linneas underbara helgfrukost.

Snug bar's osttallrik.

Socca, 2,50 €.

Planka tåget till fina ställen utanför Nice.

Flätexperten.

Fitnessland och de lite smått bisarra instruktörerna.

Kunna köpa äkta franska macarons.

Billigt vin.

Stora, nybakade och billiga baguetter.

Moules frites.

Goa klasskamrater.

Linneas glädjetjut/missnöje när hon öppnar ett kinderägg.

Inte minst - frugan (maggan).


Kommentarer
Postat av: maggan

åh, jag kommer saknar dig med frugan, jag lovar att hålla dig uppdaterad angående vattenflugorna

2010-05-25 @ 20:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0