Sol i sinnet.

Usch vilken dålig blogguppdatering det har varit den här helgen! Im sorry! Kort sagt kan jag säga att jag försökt plugga trots det glassiga vädret och försökt njuta lite av det också. Igår förmiddag blev det en shoppingrunda för att pricka av lite presenter och annat, sedan blev det Cannes, picknick och utomhusbio på kvällen. Det var grymt mycket folk i Cannes, och jag kan  säga att det var 'en viss stämning' där. Mycket uppklätt folk och spektakel. Idag har filmfestivalen nått sitt slut iallafall.
Idag har vi varit i Cap d'ail och solat och badat. Himla fint var det! Jag glömde tyvärr kameran så jag kan inte dela med mig av några bilder (än iallafall.. jag kanske snor av någon snäll vän).
Dock har Sanna varit på hugget och lagt upp bilder från Cannes. Voilà!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0