Surprise.

Jag bloggar från.... Torstensonsgatan i Borås. Närmare bestämt från min kära vän Amandas lägenhet. Japp, min busighet var en spontanbiljett hem till Borran! Eftersom Viktor inte kunde komma ner till Nice, så åkte jag hem istället. Så kan det gå! Det blir ett snabbvisit och jag lämnar kylan och regnet imorgon eftermiddag igen. Vilket surprise det blev igår, Josse och Amanda blev tårögda när jag kom inspringandes på festen. Det är minst sagt roligt att överraska folk!
Nu har precis jag och 8 av mina vänner käkat brunch här hos Amanda. Oscar, som inte var ute igår, kom hit i förmiddags med stor matkasse och tog över i köket och efterhand droppade alla andra in lite halvslitna efter gårdagens valborgsfirande. Efter pannkakor, prinskorv, kaffe, äggröra och varma mackor kan vi nu alla vara medlemmar i sega klubben. Det är sjukt så lätt man ställer in sig på gamla vanor igen, och hur snabbt allt känns som vanligt. Det var för skönt att komma hem...

Kommentarer
Postat av: jonna

åh, vad typiskt att jag inte var där..

2010-05-01 @ 22:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0