Tack vädergudarna.

De senaste 2 veckorna har vi haft sol konstant. Vi har inte ens funderat på morgonarna när vi vaknat, om det är fint väder eller inte, för vi har liksom förutsatt det. Men just idag av alla dagar, min sista dag som var planerad att spenderas på stranden heeeela dagen för att komma hem brun och fin, är det MULET och det har även REGNAT. Hur otur kan man inte få? Nu sitter jag här hemma och är lite bitter. Packa det sista vill jag inte göra heller. Packa ner mitt liv är jobbigt. Jag känner mig helt utmattad och tom. Jag vaknade med en rejäl klump i magen klockan 06.30 imorse.
Ça, ce n'est pas un bon signe.
Förresten, om exakt 24 timmar, på minuten, är jag i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0